Ważne informacje dla członków MILW

Komunikat Rady MILW

Data

26 maja, 2011

Opis

Prezes oraz Rada Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informuje o nowych zasadach zgłaszania zakładów leczniczych dla zwierząt do rejestru zakładów w MILW.

W związku z koniecznością dokonania kontroli w nowo otwieranych ZLZ oraz w istniejących zakładach co do których ich właściciele zgłaszają zmiany organizacyjne, kompletne dokumenty należy dostarczyć do biura Rady najpóźniej w terminie dwóch tygodni poprzedzających posiedzenie Rady na której będzie podjęta uchwała w sprawie wpisania do rejestru ZLZ bądź dokonanie korekty w regulaminie ZLZ.

Wniesienie dokumentów w sprawie wpisania ZLZ do rejestru bądź wniosku o dokonanie zmian w regulaminie ZLZ w terminie bezpośrednio poprzedzającym najbliższe posiedzenie Rady (w terminie krótszym niż 2 tyg. do posiedzenia Rady) spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania go na najbliższej Radzie.

Inne Artykuły

Członek naszej korporacji, lekarz Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej

7 października, 2024

Kontynuacja rozmów w sprawie waloryzacji wynagrodzeń dla wyznaczonych lekarzy weterynarii

4 października, 2024

Invitation to third session of FVE Mental Wellbeing Webinar series

3 października, 2024
Dear FVE Members, We’re excited to invite you to the third session in our FVE Networking Webinar ser...

Pismo ZGLW do lekarzy weterynarii wolnej praktyki ws. WNF

2 października, 2024
Przeczytaj pismo klikając tutaj: Pismo ZGLW do lekarzy weterynarii wolnej praktyki ws. WNF