Ważne informacje dla członków MILW

Komunikat Rady MILW

Data

26 maja, 2011

Opis

Prezes oraz Rada Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informuje o nowych zasadach zgłaszania zakładów leczniczych dla zwierząt do rejestru zakładów w MILW.

W związku z koniecznością dokonania kontroli w nowo otwieranych ZLZ oraz w istniejących zakładach co do których ich właściciele zgłaszają zmiany organizacyjne, kompletne dokumenty należy dostarczyć do biura Rady najpóźniej w terminie dwóch tygodni poprzedzających posiedzenie Rady na której będzie podjęta uchwała w sprawie wpisania do rejestru ZLZ bądź dokonanie korekty w regulaminie ZLZ.

Wniesienie dokumentów w sprawie wpisania ZLZ do rejestru bądź wniosku o dokonanie zmian w regulaminie ZLZ w terminie bezpośrednio poprzedzającym najbliższe posiedzenie Rady (w terminie krótszym niż 2 tyg. do posiedzenia Rady) spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania go na najbliższej Radzie.

Inne Artykuły

XIV Edycję Mistrzostw Polski Lekarzy Weterynarii w Narciarstwie Alpejskim – zawody odbędą się 15 lutego 2025r. (sobota)

20 stycznia, 2025
Dolnośląska Izba Lekarsko – Weterynaryjna Małopolska Izba Lekarsko – Weterynaryjna oraz Śląska Izba ...

Pismo w sprawie wyznaczenia do czynności zleconych urzędowych lekarzy weterynarii-PIW Olkusz

19 stycznia, 2025

Informacja w zakresie możliwości stosowania immunologicznych weterynaryjnych produktów leczniczych przeznaczonych do profilaktyki choroby niebieskiego języka bydła i owiec – BTV3

17 stycznia, 2025
Zgodnie z informacjami dostępnymi w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu ...

Pryszczyca (Foot and mouth disease, FMD)

17 stycznia, 2025