Ważne informacje dla członków MILW

Komunikat Rady MILW

Data

26 maja, 2011

Opis

Prezes oraz Rada Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informuje o nowych zasadach zgłaszania zakładów leczniczych dla zwierząt do rejestru zakładów w MILW.

W związku z koniecznością dokonania kontroli w nowo otwieranych ZLZ oraz w istniejących zakładach co do których ich właściciele zgłaszają zmiany organizacyjne, kompletne dokumenty należy dostarczyć do biura Rady najpóźniej w terminie dwóch tygodni poprzedzających posiedzenie Rady na której będzie podjęta uchwała w sprawie wpisania do rejestru ZLZ bądź dokonanie korekty w regulaminie ZLZ.

Wniesienie dokumentów w sprawie wpisania ZLZ do rejestru bądź wniosku o dokonanie zmian w regulaminie ZLZ w terminie bezpośrednio poprzedzającym najbliższe posiedzenie Rady (w terminie krótszym niż 2 tyg. do posiedzenia Rady) spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania go na najbliższej Radzie.

Inne Artykuły

Informacja o naborze na II półrocze 2025 w PIW Chrzanów

16 czerwca, 2025
Więcej informacji w załączniku.

Ubezpieczenia OC

16 czerwca, 2025
Szanowni Państwo, Członkowie Okręgowych Izb Lekarsko – Weterynaryjnych, Koleżanki  i Koledzy,   upr...

Stanowisko KRLW w przedmiocie niedopuszczalności świadczenia usług weterynaryjnych za pośrednictwem aplikacji lub platform internetowych

13 czerwca, 2025
Więcej informacji w załączniku.

Opowiadania lekarzy weterynarii z życia zawodowego

2 czerwca, 2025
Koleżanki oraz Koledzy – Lekarze Weterynarii. Z przyjemnością pragnę Was poinformować, że na stronie...