Ważne informacje dla członków MILW

Komunikat Rady MILW

Data

26 maja, 2011

Opis

Prezes oraz Rada Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informuje o nowych zasadach zgłaszania zakładów leczniczych dla zwierząt do rejestru zakładów w MILW.

W związku z koniecznością dokonania kontroli w nowo otwieranych ZLZ oraz w istniejących zakładach co do których ich właściciele zgłaszają zmiany organizacyjne, kompletne dokumenty należy dostarczyć do biura Rady najpóźniej w terminie dwóch tygodni poprzedzających posiedzenie Rady na której będzie podjęta uchwała w sprawie wpisania do rejestru ZLZ bądź dokonanie korekty w regulaminie ZLZ.

Wniesienie dokumentów w sprawie wpisania ZLZ do rejestru bądź wniosku o dokonanie zmian w regulaminie ZLZ w terminie bezpośrednio poprzedzającym najbliższe posiedzenie Rady (w terminie krótszym niż 2 tyg. do posiedzenia Rady) spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania go na najbliższej Radzie.

Inne Artykuły

Technologie Wspomaganego Rozrodu – V Międzynarodowa Konferencja Toruń 7-8. 03. 2025

14 stycznia, 2025
W imieniu prof. dr. hab. Jędrzeja M. Jaśkowskiego oraz swoim serdecznie zapraszam do udziału w V Mię...

XIV Edycję Mistrzostw Polski Lekarzy Weterynarii w Narciarstwie Alpejskim – zawody odbędą się 15 lutego 2025r. (sobota)

14 stycznia, 2025
Dolnośląska Izba Lekarsko – Weterynaryjna Małopolska Izba Lekarsko – Weterynaryjna oraz Śląska Izba ...

Informacja SPOTKANIE INTEGRACYJNE

13 stycznia, 2025
Małopolska Izba Lekarsko- Weterynaryjna informuje, że organizuje spotkanie integracyjne dla lekarzy ...

UWAGA ! Awaria telefonów w biurze MILW

3 stycznia, 2025
Informujemy o zaistniałej awarii telefonu MILW ,która została zgłoszona do operatora. Trwają obecni...