Ważne informacje dla członków MILW

Komunikat Rady MILW

Data

26 maja, 2011

Opis

Prezes oraz Rada Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej informuje o nowych zasadach zgłaszania zakładów leczniczych dla zwierząt do rejestru zakładów w MILW.

W związku z koniecznością dokonania kontroli w nowo otwieranych ZLZ oraz w istniejących zakładach co do których ich właściciele zgłaszają zmiany organizacyjne, kompletne dokumenty należy dostarczyć do biura Rady najpóźniej w terminie dwóch tygodni poprzedzających posiedzenie Rady na której będzie podjęta uchwała w sprawie wpisania do rejestru ZLZ bądź dokonanie korekty w regulaminie ZLZ.

Wniesienie dokumentów w sprawie wpisania ZLZ do rejestru bądź wniosku o dokonanie zmian w regulaminie ZLZ w terminie bezpośrednio poprzedzającym najbliższe posiedzenie Rady (w terminie krótszym niż 2 tyg. do posiedzenia Rady) spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania go na najbliższej Radzie.

Inne Artykuły

Komunikat Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej MILW

28 listopada, 2023
KOMUNIKAT RZECZNIKA

Nekrolog – lek. wet. Marian Duch

30 października, 2023

Ważny Komunikat Prezesa Rady Małopolskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej

20 września, 2023
Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy - Lekarze Weterynarii Małopolskiej Izby Lekarsko – Weterynaryjne...

Nekrolog – dr n.wet. Marian Jan Czerski

14 września, 2023